S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Povolit vše" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Nastavení cookies

 

 

KONTAKTY

MIVALT s.r.o.
Hlinky 34
603 00 Brno
tel: +420 513 036 228
napište nám

NOVINKY

arr3Platby firemními platebními kartamiVážení zákazníci, od 8.1. 2025 již lze na našem e-shopu platit i firemními platebními kartami. Tým...

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného
na internetové adrese www.ventily-cerpadla.cz


společnosti MIVALT s.r.o., se sídlem Hlinky 972/34, Brno 603 00
Identifikační číslo: 28262239
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 57219


1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti MIVALT s.r.o., se sídlem Hlinky 972/34, Brno 603 00, identifikační číslo:28262239, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 57219 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím (dále viz. čl. 1.2) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího provozovaného na webové stránce umístěné na internetové adresewww.ventily-cerpadla.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. V případě, kdy se tyto obchodní podmínky vztahují na kupující osobu, která je spotřebitelem (tj. osobou, jež nejedná při objednávání a koupě zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání), je použito v textu ustanovení označení kupující-spotřebitel. V případě, kdy se tyto obchodní podmínky vztahují na kupující, kteří kupují zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu povolání, je v textu použito označení kupující-podnikatel. Týká-li se ustavení obou skupin osob, je v textu uvedeno všeobecné označení kupující.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné individuálně sjednat s kupujícím v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek. Individuální podmínky je možné projednat telefonicky nebo elektronickou komunikací. Sjednání je platné až okamžikem, kdy prodávající odešle elektronicky kupujícímu potvrzenou Kupní smlouvu a v ní individuální podmínky uvede.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.


2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“).

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje základní informace o zboží, cenu zboží v českých korunách, která je uvedena bez daně z přidané z hodnoty a s daní z přidané hodnoty. Fotografie zboží jsou informativní. Daň z přidané hodnoty je účtována v souladu s platnými daňovými zákony (v případě dodání s místem plnění v České republice vždy). K ceně zboží je účtováno dopravné a balné, pokud je místo dodání na území České republiky. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Akční ceny jsou platné do vyprodání zboží. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování.

3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a přepravou zboží. Balné a přepravné jsou účtovány jednou souhrnnou položkou včetně DPH. Balné a přepravné je stanoveno ve dvou sazbách. Nižší sazba se vztahuje na všechny zásilky s celkovou hmotností max. 20 kg (včetně obalového materiálu). V případě zásilek s celkovou hmotností 21 – 100 kg se použije sazba vyšší. U nadrozměrných zásilek s celkovou hmotností 101 kg a více je cena balného a přepravy stanovena individuálně (viz. bod 3.6. obchodních podmínek). Cena dopravy mimo hranice České republiky je kalkulována individuálně, v návaznosti na konkrétní místo doručení a je sdělena kupujícímu e-mailem. Objednávka se v případě dopravy do ciziny a nadrozměrné zásilky považuje za závaznou až poté, kdy kupující cenu dopravy prodávajícímu elektronicky odsouhlasí. Termín na odsouhlasení je nejpozději 5. kalendářní den ode dne, kdy prodávající cenu dopravy sdělil kupujícímu. V opačném případě je objednávka stornována. Ceny uvedené na webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. V případě, kdy prodávající nabízí dopravu zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a celková kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle předchozí věty, právo kupujícího na dopravu zboží zdarma zaniká a kupující je povinen dopravu zboží prodávajícímu uhradit. 

3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

    3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
    3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží,
    3.4.3. údajích o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží,
    3.4.4. nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „OBJEDNÁVKA ZAVAZUJÍCÍ K PLATBĚ“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
   - na dobírku ( hrazeno přepravci) v dodacím místě určeném kupujícím v objednávce; dobírku přepravní společnosti lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou
   - bezhotovostně bankovním převodem na účet prodávajícího č. 242505407/0300, vedený u ČSOB, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“) na základě vystavené zálohové faktury
   - předem platební kartou přes platební bránu Comgate s použitím platebních karet VISA a Mastercard. Odkaz na provozovatele platební brány Comgate naleznete na:
     https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana. Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám: Comgate, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
     E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267
  - v hotovosti na provozovně MIVALT s.r.o., Hlinky 34, Brno 60300, v pracovní dny v době od 8.00 do 15.30. Zvolí – li kupující možnost osobního odběru, je nutné zboží vyzvednout až poté, kdy obdrží
     oznámení prodávajícího, že je zboží k vyzvednutí připraveno

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále
kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. Prodávající požaduje od kupujícího uhrazení kupní ceny předem vždy v případě, že celková výše jedné objednávky včetně dopravného, balného a doběrečného přesahuje 4.000,- Kč. Pro účely výše objednávky se jednotlivé objednávky jednoho registrovaného kupujícího učiněné během 48 hodin sčítají. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6. obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

4.4. V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 kalendářních dnů od uzavření kupní smlouvy. Při osobním odběru je kupní cena splatná při převzetí zboží.

4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.8. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Prodávající vystaví kupujícímu po odeslání zboží daňový doklad. Daňové doklady/faktury jsou zasílány elektronicky na e-mail kupujícího. V případě plateb přijatých předem vystaví prodávající kupujícímu-podnikateli daňový doklad k přijaté platbě. Při odeslání zboží vystaví kupujícímu daňový doklad/fakturu se zúčtováním přijaté platby. Při osobním převzetí zboží v provozovně prodávajícího je daňový doklad/ faktura vystaven při předání zboží.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám.

5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1. obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující-spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezme zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující-spotřebitel využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří Přílohu č. 1 obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující-spotřebitel zasílat na adresu sídla prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@mivalt.eu.

5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2. obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od řádného odstoupení od smlouvy. Lhůta podle předchozí věty je zachována, pokud kupující odešle zboží před jejím uplynutím. Odstoupí-li kupující-spotřebitel od kupní smlouvy, nese kupující-spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2. obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího-spotřebitele do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího-spotřebitele přijal. V případě platby kartou vrátí přijaté peněžní prostředky na bankovní účet, který sdělí kupující. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným
způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující-spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu-spotřebiteli dříve, než mu kupující zboží vrátí.

5.5. V případě, kdy kupující-spotřebitel odmítne objednané zboží zaslané na dobírku bezdůvodně převzít, hradí kupující-spotřebitel prodávajícímu veškeré náklady, které prodávající v dobré víře za účelem dodání zboží vynaložil. V daném případě se ze strany kupujícího-spotřebitele nejedná o odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2. obchodních podmínek.

5.6. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího-spotřebitele na vrácení kupní ceny.

5.7. V případech, kdy má kupující-spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím-spotřebitelem. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu-spotřebiteli kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím-spotřebitelem.

5.8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese  kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy. 6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. 

6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a trvat na písemném zaznamenání závad. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
   7.2.1. věc odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
   7.2.2. věc je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
   7.2.3. věc je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci
   7.2.4. a že vedle ujednaných vlastností:
        - je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických
          norem,
        - věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s            ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo            v době uzavření kupní smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv,
        - je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a
        - věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením kupní smlouvy.

7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2. obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Ustanovení čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužije také v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.

7.4. Prodávající odpovídá kupujícímu-spotřebiteli také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím-spotřebitelem a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.

7.5. Je-li kupující – spotřebitel a projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

7.6. Kupující – spotřebitel může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat.

7.7. Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný
nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.

7.8. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující věc koupil. K odstranění vady převezme prodávající od kupujícího - spotřebitele věc na vlastní náklady. Je-li kupující spotřebitel a vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené kupujícímu - spotřebiteli.

7.9. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:
   7.9.1. prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s obchodními podmínkami,
   7.9.2. se vada projeví opakovaně,
   7.9.3. je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
   7.9.4. je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

7.10. Je-li vada věci nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy; má se za to, že vada věci není nevýznamná. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.

7.11. Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena. Je-li však k opravě určena jiná osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, kupující vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.

7.12. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment  prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle. Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

7.13. Je-li kupující spotřebitel, reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující – spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

7.14. Po marném uplynutí lhůty podle čl. 7.13 obchodních podmínek může kupující – spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

7.15. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

7.16. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit zejména osobně na adrese MIVALT s.r.o., Borotín 206, 679 37 nebo MIVALT s.r.o., Hlinky 972/34, Brno 603 00, či
elektronickou poštou na adrese servis@mivalt.eu Poskytne také doklad o nákupu a nutnou další součinnost pro posouzení vady a příčiny jejího vzniku.

7.17. Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

7.18. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

7.19. Prodávající či jiná osoba může kupujícímu poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění také záruku za jakost.

7.20. Jako vadu nelze uplatnit opotřebení věci přiměřené době užívání, poškození věci způsobené užitím k jinému účelu, než je doporučeno výrobcem nebo prodejcem a poškození způsobené nesprávným zapojením.

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.

8.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@mivalt.eu nebo obchod@mivalt.eu. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím stanovena.

8.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

8.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.6. Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

10.1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

10.2. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

11. DORUČOVÁNÍ

11.1.Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1.Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

12.3.Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

12.4.Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

12.5.Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: MIVALT s. r. o., Hlinky 972/34, Brno 603 00, adresa elektronické pošty: info@mivalt.eu, telefon: 513 036 228. Prodávající
neposkytuje jiný prostředek on-line komunikace.

V Brně dne 1. 1. 2025


PŘÍLOHA Č.1 OBCHODNÍCH PODMÍNEK PRO E-SHOP VENTILY-CERPADLA.CZ

Vzorový formulář - Odstoupení od smlouvy - spotřebitel ( tj. nepodnikající fyzická osoba, která nekoupila zboží v rámci své podnikatelské činnosti)

Vyplňte a odešlete – emailem na info@mivalt.eu 

Odstoupení je možné v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Zboží musí být vráceno kompletní, nepoužité, nepoškozené a ideálně v původním obalu.

Pro přepravu zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození. Za poškození v průběhu přepravy odpovídá kupující a svoje nároky může uplatnit na přepravci, pokud zásilka byla
pojištěna.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstupuji od kupní

smlouvy uzavřené distančním způsobem na základě mé objednávky ze dne …………………..

Zboží jsem převzal dne : ………………………………….

Důvod vrácení (nepovinný)

………………………………………………………………………………………………..................................

Nakoupené zboží vrátím nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsem prokazatelně odstoupil od kupní smlouvy.

Adresa pro vrácení zboží přepravní službou je:
MIVALT s.r.o.
Borotín 209 , 679 37 Borotín

Vrácení kupní ceny :


Částku vraťte na účet č. …………………………………………….. kód banky………………….

UPOZORNĚNÍ: Kupní cena bude vrácena do 14 dnů od odstoupení od smlouvy a ne dříve, než prodávající převezme zpět vrácené zboží. V případě, že prodávající neobdrží kompletní vrácené zboží do 14 dnů od přijetí odstoupení , posuzuje odstoupení jako neplatné a kupní cenu nevrací. V případě, že vrácené zboží bude poškozené nebo zjevně použité, odečte od vrácené částky hodnotu poškození. Kupující nepřebírá vrácené zboží na dobírku.


Jméno a příjmení spotřebitele: ……………………………………………

Mob: …………………………………………….. e-mail: ...............................................................

Dne: ………………………………………........ Podpis kupujícího : …………………………..................

YjNiNjExY