Vážení zákazníci,
následující informace Vám usnadní, zpříjemní a urychlí nakupování na e-shopu MIVALT.
Plné znění Obchodních podmínek naleznete zde : https://www.ventily-cerpadla.cz/Obchodni-podminky-a3_0.htm
Nakupování na našem e-shopu je bezpečné, jednoduché a hlavně rychlé. Pro nakupování není nutná Vaše registrace. V takovém případě ale musíte vyplnit všechny povinné údaje. Pokud nechcete ztrácet čas vyplňováním všech údajů při každém nákupu, potom Vám doporučujeme se zaregistrovat jako nový uživatel. Registrací si zřídíte svůj uživatelský účet, kde můžete kdykoli sledovat stav Vašich objednávek.
Vaše nová objednávka - jak postupovat při nákupu:
- U zboží, které máte zájem koupit, vyberte typ, počet kusů popřípadě napětí
- U každého zboží je uvedena cena včetně DPH. Je také uvedena cena bez DPH, kterou využijí zejména plátci DPH / podnikatelské subjekty
- Vybrané zboží vložte do „košíku“, a to tak, že stisknete tlačítko „nákupní košík“, které se nachází v pravém horním rohu. Poté stisknete tlačítko „objednat"
- Po stisknutí tlačítka „nákupní košík“ můžete i nadále přidávat položky, změnit počet kusů, či položku smazat.
- Před uzavřením objednávky máte možnost použít tlačítko „přepočítat“ a aktualizovat provedené úpravy
- Pro odeslání objednávky stiskněte "Objednávka zavazující k platbě"
- Objednávky přes náš e-shop jsou zpracovávány od pondělí do pátku vyjma státních svátků
- Pokud si nejste jisti správným výběrem a potřebujete poradit, napište svůj dotaz stručně na info@mivalt.eu a uveďte svoje telefonní číslo, aby Vás mohl kontaktovat specialista na danou kategorii zboží
Zpracování objednávky zahajujeme již v den přijetí tj. od 7,00 do 15, 30. Objednávky došlé po 15:30 zpracováváme další pracovní den. Vaše zboží může být připraveno k expedici do 24 hodin od přijetí objednávky v závislosti na zvoleném způsobu platby a skladové dostupnosti. Pro osobní vyzvednutí ale vždy vyčkejte na potvrzující e-mail, jelikož zboží máme skladem na dvou místech a k vyřízení některých objednávek je nutné zboží nejprve převézt do druhého skladu.
- Daňový doklad - fakturu, popř. zálohovou fakturu obdržíte prostřednictvím e-mailu. Společně se zbožím obdržíte v balíčku také dodací list. Faktura slouží zároveň jako záruční list, pečlivě si ji uschovejte nebo archivujte.
Vaše již vyřízené objednávky
- Pokud se zaregistrujete, máte možnost sledovat, v jakém stavu se Vaše objednávka právě nachází.
- Můžete také sledovat historii veškerých Vašich objednávek.
Zapomněli jste heslo?
- Pokud jste zapomněli Vaše heslo, v kolonce „přihlášení“ naleznete odkaz „zaslat nové heslo“. Zde vyplníte Váš e-mail a obratem Vám bude zasláno nové heslo, které si po prvním přihlášení můžete změnit.
Používejte Cookies
- Náš e-shop vyžaduje na Vašem prohlížeči zapnuté Cookies (to je ve výchozím nastavení standardně zapnuto).
Bezpečnost Vašich osobních dat
- Nemusíte se obávat zneužití Vašich osobních dat. Vaše osobní data jsou zabezpečena proti čtení neoprávněných osob.
Přeprava :
Spolupracujeme s přepravcem PPL. Při objednání prosím vezměte v úvahu, že v průběhu soboty a neděle dopravce nedoručuje.
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte, popř. převezměte s výhradou, kterou přepravce písemně zaznamená !
PPL přepravuje obchodní balíky o hmotnosti až 31,5 Kg bezpečně a rychle v rámci celé ČR. Standardní čas doručení u obchodního balíku je do 24 hodin od převzetí v našem skladu a platí pro celou Českou republiku. Přesto nejsme schopni ovlivnit zpoždění doručení, pokud přepravci vznikne mimořádná situace nebo Vás nemůže zastihnout.
Rozvoz zásilek zboží probíhá ve všední dny v časech 8.00-18.00. V případě, že Vás řidič nezastihne na místě určení, sveze zásilku na depo a druhý pracovní den zkusí doručení opakovat. Nedoručené balíčky nám přepravce vrací zhruba za 7 dnů od data expedice. Bohužel proces doručení již nejsme schopni ovlivnit a přepravce komunikuje pouze s Vámi. Výhodou je vždy poskytnout telefonický kontakt, případně reagovat na SMS, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení.
V případě zásilek větších rozměrů a hmotností (půl palety a palety) spolupracujeme s dalšími prověřenými přepravci, zejména z toho důvodu, abychom pro Vás vybrali nejlepší přepravní ceny. Konkrétní cenu Vám oznámíme předem a počkáme na Váš souhlas.
Přeprava všech zásilek je pojištěná.
Pokud by Vám usnadnilo doručení sledování průběhu přepravy, na vyžádání Vám rádi zašleme sledovací číslo.
Zvolíte-li možnost dobírky, cena se navýší o 30,25 Kč a jsou to náklady, které nám vyúčtuje přepravce za převzetí platby.
Pokud Vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis na lince (+420) 513 036 228. Pokud nás nezastihnete, zavoláme Vám zpátky.
Záruční a pozáruční servis
Naše zboží má vysokou technickou kvalitu a dlouhou užitnou hodnotu. Přesto se může stát, že budete potřebovat naši pomoc i po jeho zakoupení.
V případě, že nakoupené zboží bude vykazovat závadu nebo budete mít dojem, že neplní požadovanou funkci, napište nám na e-mail servis@mivalt.eu . Uveďte přesný druh zboží, popis problému a v případě reklamace připojte také fakturu nebo uveďte alespoň její číslo. Je možné, že zboží nemá závadu, ale není používáno optimálním způsobem a situaci vyřeší odborná technická pomoc. Pokud bude potřeba, zboží odborně prohlédneme a nabídneme Vám řešení problému.
Věnujte prosím pozornost zaslaným manuálům a v případě, že jste laik, použijte pro instalaci odborníka. Ochráníte tím nejen svoje zdraví, ale zamezíte také zbytečnému poškození zakoupeného výrobku.
Přejeme Vám, ať Vám zakoupený produkt dobře a dlouho slouží !